Nu är jag tillbaka, frågan är hur länge.

Nu är jag hemma från e-gruppsträningen. De små liven har tävling i helgen vilket betyder att jag inte har något liv i helgen. Men det blir nog bra. Livet just nu rullar på, det är mindre än en månad kvar till skolavslutningen och inte allt för mycket skoljobb kvar. Idag gjorde jag bort en muntlig sak på tyskan och även muntliga nationella i engelska. Det jag har kvar nu är:

*Utopia - Samhälls (Rätt lungt, vi är typ klara)
*Planering av en ny stadsdel - Geografi (Går också rätt bra, jag och Oskar har kommit rätt långt)
*Nationella - Franska (Måste öva lite men det är rätt lungt där med)
*Läs och hör - Tyska (Inget man kan förbreda sig på)
*Uppsats - Religion(Har inte fått den än så jag vet inte riktigt men alltför svår kan den inte vara eftersom vi får det sent.)
*Hälsouppgift - Idrotten (Inte särskillt mycket det heller)

Så jag är rätt lugn..

Kommentarer
Postat av: clara

hur gick np muntliga engelska? visst var ämnet typ integrity och technology? :S

2009-05-13 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0