Vi två 17 år.

Nu har jag lagat mat och ätit med Joel. Det blev lax med blandade grönsaker, rätt gott faktiskt. Om 35 minuter börjar DH och efter det blir det sängen. Det blev bodypump och aerobic dance idag som planerat. Pumpen gick bra, trots min extrema träningsvärk i benen. Aerobic dance däremot, gick rakt åt helvete. Förra gången var det skitkul men idag var det en annan instruktör. Hon bara körde på och man han inte snappa upp stegen. Det tog emot men jag och Sofia gick efter 40 minuter. Det fanns liksom ingen mening med att vara kvar. Det var faktiskt synd, jag hade taggat det passet. Aja, får försöka hinna med måndagspassen senare i vår.

Kommentarer
Postat av: Sanni

sv: men najs :) vi bor i vikböle, det ligger mellan åreby och björnen :)

2009-03-10 @ 22:07:37
URL: http://sanninystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0