Spend a little time.

Hihi på simskolan idag när vi satt i en ring på uppropet kom Alva lite sent och gick för att sätta sig med sin grupp. Då skriker Ebba "Hon ser ut som Petra" cirka fyra gånger. Det finns bara en likhet mellan mig och Alva och det är att båda har lockigt hår, annars är vi inte ett dugg lika. Sen när vi var i vattnet och jag hade doppat huvudet sa hon"Man känner inte igen dig". Hehe, hon är gullig. En annan sak som jag tyckte var rolig var när jag frågade ett av barnen vilket hans favoriträtt var. (Vi lekte en lek) "Gröt" svarar han. Vad är det som är så speciellt med gröt? De flesta barn säger typ tacos, pannkakor, spagetti och köttfärssås men inte Viktor inte, han tycker bäst om gröt!!

Nu ska jag iväg och träna. Tänkte bara dela med mig om dagens simskoleupplevelser nu så att jag inte glömmer.

Kommentarer
Postat av: malin

Ojoj, stackars barn, någon måste ha tappat honom när han var liten, varför skulle han annars gilla gröt liksom?! :P

2009-03-09 @ 19:19:10
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: F

hahaha jag tror jag har haft den där viktor, på sommarsimskola.. då sa han också gröt, eller så var det ett annat barn :P

2009-03-10 @ 10:17:49
URL: http://fabulousfay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0