Skyll inte på Hugo.

Det blir en liten kort uppdatering innan det är dags för samhällsuppgiften. Dock är jag nästan klar och den är väldigt simpel men den måste ändå göras. Iallafall, det blev ett benpass idag på iksu. Jag köpte även ett par spinningskor eftersom dem har utförsäljning på gå&löpkliniken som ligger där. Synd att den ska stänga men bra att jag kunde köpa mina älskade spinningskor som jag spanat in så länge för 770 kr. Ordnariepriset var 1100 kr så det var lätt värt. ska kanske till och med inviga dem imorgon, vi får se hur det blir med det. Imorgon ska iallafall en ny baddräkt inhandlas. Det är behövligt, lite jobbigt att den börjar bli genomskinlig. Jag väntar bara påa tt något barn ska kommentera den. Alva fick förresten spö av en liten tjej idag. Nä men ungjäveln slåss, men det är alltså samma unge som jag skrivit om  förut som drog i sin syster i vattnet, bet henne osv. så det var inte så oväntat.

Kommentarer
Postat av: malin

Hahahahah barn är söta dom ;D

2009-03-17 @ 06:54:25
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0