Poff.

Kvällen igår var kung. Började med middag hos Kajsa, god lasange och sne lite glass. Jag har ingen aning om vad klockan var när vi gick till Idun men vi såg iallafall på Florence Valentin. Jag lyckades ta mig längst fram och jag nuddade honom, de ni! Inte för att jag brukar lyssna på honom men ändå. Sedan blev det lite cider och sen Petter. Oskar lyckades röra Petter vilket var lite collare tyvärr. Sen blev det lite Frida Hyvönen men där var det fullt på sitt platserna och vi var rätt trött så istället satt vi äpplet och jag var skittrött och sov typ medan Kleerup spelade. Han sög dock så vi gick efter ett tag. Det var svinkallt att ta sig hem och jag och Oskar sova till typ 11 sen gjorde vi toasts och sen låg vi i sängen i nån timme till, grymt skönt. Ikväll taggar vi HIIIIIVES!

Kommentarer
Postat av: alva

HIVESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-03-28 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0