Modern world.

Kvällen igår tillbringades hemma hos mig med Clara och Maria. Vi lagade tacos och pratade hela kvällen. Clara skrämde upp mig så att jag inte vågade sova själv så de fick skjutsa mig till Oskar när de åkte hem så sov jag där, hehe.

I morse gick vi upp halv åtta eftersom e-gruppensträningen började 10. Jag skulle ju promenara från Mariehem och det tar ett tag men det var en väldigt skön promenad. Jag fick ju sällskap av the Hives. Själva träningen gick bra förutom att linan krånglade så tll slut sket vi i den.

I eftermiddag blir det träning och sedan ikväll blir det Robinson med Oskar. Han är sjukt tagad. Jag kollade ju aldrig på det förut så det ska bli lite kul att se. Iallafall, det är så dagen ser ut idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De/dem

2009-03-21 @ 13:46:30
Postat av: O

haha klart som fasen att jag är taggad:] fast SJUKT vet jag inte men! hihi

2009-03-21 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0