Lita på mitt ord.

Jag sitter vid gamla datorn nu eftersom jag är världens bästa flickvän (?!) och lånade ut min dator till Oskar. Hans hårddisk har blivit störd och funkar inte på någon dator hemma hos honom. Den enda den funkar på är min bärbara så han skulle lägga över en massa saker innan han går in med den. Men att jag sitter vid gamla datorn kanske jag ska passa på att utnyttja, här finns det många gamla, fula bilder....



Här har ni en bild. Jag har ett rosa linne på mig. Det är värt att notera! Den här bilden valde min familj som julbild -05 utan att berätta för mig. Jag hade inte tillåtit det om jag blivit tillfrågad....

Kommentarer
Postat av: Vanessa

sv; jaha ja det har jag=)

2009-03-13 @ 18:26:44
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: Helga

Hahaha, inte igår. Värsta boobsbruden jag är. Förresten kom Malin till mig i förrgår morgon och sa "jag tror mina bröst vuxit under natten!". Jag dog nästan.

2009-03-15 @ 00:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0