Låt mig gå.

Mitt föregående inlägg om toalettbåsen skapade reaktioner. Haha malin påminde mig om dubbeldassen på Vässarö. Ganska skön grej tycker jag. Asså dem har ju kompistoa på teatercafé (ett uteställe för er som inte bor i Umeå) liksom men där är folk fulla och fnissiga. Klart man kan gå på toa med sin kompis då men liksom Vässarö, det är en ö där man inte ens kan få tag på minsta alkoholhaltiga dryck. Tror dem folk vill sitta där tillsammans liksom? I och för sig, Vässarö är ju typ gemenskapen ö (typ) så varför inte ha lite gemenskap när man utför sina behov?

Kommentarer
Postat av: märy

jag vill bara tacka dig!!! Desirées blogg gör mina dagar :D HAHA sjukt snygg är hon och jag önskar att jag var sådan när jag var 14... :/ TACK PETRA!!!! (tagga open)

2009-03-19 @ 08:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0