If I love you.

Nu är den här dagen slut. Jag ska snart sova men jag kan ju berätta att jag har ingen franska imorgon på morgonen. Det betyder sovmorgon. I och för sig ska jag städa på morgonen men då slapp jag göra det ikväll. Skolan idag var inte så speciell. Svenska och samhällskunskap innan lunch. På lunchen var det möte med Ghanagruppen. Lunchkorten skulle laddas idag men alla gjorde det samtidigt och kön var dödslång. Därför hann inte jag och Oskar vänta eftersom vi skulle vara i 3B:s klassrum halv tolv. Oskar hade dessutom glömt kortet så vi gick och köpte en kebabrulle var. Det var gott kan jag lova. Eftermiddagen flöt på, engelska, tyska och idrott. På idrotten var det afrikansk dans. Ganska rolig lektion men kollen som höll i den trodde att alla i Sverige trodde att Afrika var ett land och att vi inte visste vad fiskenät var. Efter idrotten blev det iallafall gym på simhallen. Rygg stod på dagordningen och sedan 40 minuter crosstrainar innan det var dags för att hålla i e-gruppens träning. Sen hem och äta middag och inte göra ett skit, ganska skönt det med. Imorgon blir dock en stressig dag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0