Good luck.

Nu är jag hemma från dagens träningspass. Det blev inte bodypump som jag först tänkt utan jag körde ett benpass med Oskar och Anton. Det var sjuuukt jobbigt och jag kommer ha sjuuuukt ont imorgon. Tur att idrotten är flyttad till onsdag........ På fredag är jag förresten ledig. Joel (min morbror) tänkte bjuda mig på lunch då vilket inte jag tackar nej till. Fast jag bjuder han på middag imorgon så vi blir kvitt. På lördag har jag ett litet serveringsjobb hos mammas kompis på eftermiddagen och kanske kvällen. Det är jag faktiskt rätt taggad på och det är aldrig fel med lite klirr i kassan, eller hur?

Kommentarer
Postat av: malin

Sv: Den har jag faktiskt inte ens sett, men det kanske skulle va nåt ;) Tack för tipset!

2009-03-10 @ 07:33:05
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0