Fantasilöst.

Gissa vad jag gör? Äter vindruvor såklart! Haha, jag och mamma tog en sväng till coop idag innan träningen för att köpa lite fler. Dem var ju så billiga och extremt goda! Nu är magen fylld till tusen. Var ju och tränade med mamma också. Nu har jag kört hela nya passet och det är riktigt skönt faktiskt. det är liksom kraft i låtarna. Det blev att plocka av lite vikter från rygglåten och lägga på en del på benlåten. Annars var det rätt lika när det gäller vikterna. Skönt att köra stång igen på triceps. Iallafall, efter det passet blev det lite simning. Pappa var där också. Jag lärde mamma voltvändning, hon är på god väg. Sedan impulsåkte vi och tog en middag ute. Först tänkte vi äta sushi men det var stängt så vi åt på maxim. En mysig familjemiddag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0