Bara stört.

hihihi okej vi kommer nästan ha bebisar samtidigt om du är 28 och jag är 26
helgalisabethkesek säger:
vad bra, då kan de leka tillsammans!
Petra säger: jaaaaa emd salt och peppar också
helgalisabethkesek säger: min kommer vara lite äldre och bestämma allt och slå din gud vad mysigt! jaaa!
Petra säger: hihihi vart ska vi bo? vi måste ju bo i utkanten i en stad ganska nära liksom så kan vi träna bort våra mamma-magar tillsammans liksom
helgalisabethkesek säger: vad vill du? en stor eller liten?
Petra säger: storlek Uppsala-Umeå
helgalisabethkesek säger: okej... jag vet inte riktigt. jag hatar liksom sundsvall...
Petra säger: jooo
helgalisabethkesek säger: och mer söder än uppsala vet jag inte om jag vill? de kommer börja prata så konstigt då... Petra säger: lund?
helgalisabethkesek säger: men umeå känns ju lite dammigt...
Petra säger: mjoo me nbra flr barn liksom
helgalisabethkesek säger: lund? det är säkert fint, men de kommer prata konstigt! östersund? lite mindre, nära åre? Petra säger: men det är lite för långt in svinkalla sommrar
helgalisabethkesek säger: men det är bra förbindelser neråt. vi kan ha en stuga.
Petra säger: söderhamn är litet va?
helgalisabethkesek säger: ja...
Petra säger: norrköping?
helgalisabethkesek säger: jagh ar en liten pervers fantasi om att bo i dalarna. hoppas den går över
Petra säger: mjoo då får u bo själv
helgalisabethkesek säger: ja norrköping är kanske fint? får googla fram lite bilder. men allstå fatta vad sött när min lilla dotter springer runt i en folkdräkt.
Petra säger: http://www.norrkoping.se/img/vynrk.jpg ganska mysigt vatten i stan liksom dem har spårvagnar helgalisabethkesek säger: aa det såg fint ut. och spårvagnar är ju helt klart ett plus
Petra säger: jaaa.. ganska bra läge i Sverige också vintrna kan vi ju tillbringa nån vekca i umeå och nån i åre så fuck snö liksom
helgalisabethkesek säger: det låter fräääääscht vad sjuka vi är som diskuterar det här
Petra säger: hahah man måste väl få drömma lite vi hamnar säkert på helt olika ställen, typ piteå och surahammar knarklangare som itne kan få barn med en man med spelberoende eller vad tror du?
helgalisabethkesek säger: hahahahahaha vet inte vad som är värst...piteå eller surahammar
Petra säger: hehehhe jag tror surahammar är värst
helgalisabethkesek säger: men våra spelberoende män kan ju alltid leka då.
Petra säger: men lite närmre till sveriges centrim
helgalisabethkesek säger: så kan vi leka med salt och peppar
Petra säger: jaaa menn vi bor ju på helt olika ställen
helgalisabethkesek säger: men på påsk, hallååå?
Petra säger: den ena i surahammar och den ena i piteå jaa det är okej vi äter godis och deppar över att vi inte får barn, sitter på en bänk och försöker locka på barn med godis och så får våra männ leka
helgalisabethkesek säger: jag ser fram emot det. vi ba "följ med oss hem och titta på våra hundvalpar"
Petra säger: jaaaaa och hundvalparna är egentligen salt och peppar som har dött för vi vanskötte dem fast de var ju inte våra från början, vi tog hemlösa hundar i slummen och döpte dem till salt och peppar
helgalisabethkesek säger: vi ba "kom hem och titta på våra döda hundar" hahaahah, ja, och egentligen var de inte pudlar som var svarta och vita för vi hittade inga såna. det är en brunfläckig spanielkorsning och gammal disktrasluktande tax
Petra säger: precis alltså det här är typ bloggmaterial !
helgalisabethkesek säger: skoja inte. när jag sitter och skriver sånt vill man skriva en bok
Petra säger: hahahhahaha jag vet jag kan göra det som ungt företag och sälja Helgas och Petras framtidsvisoner vad tror du?

Kommentarer
Postat av: Storasyter

Ni är för tusan knäppa men jag älskar och saknar er faktiskt. Påsken blir mys!

2009-03-21 @ 16:35:17
Postat av: F

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA

klockrent

2009-03-21 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0