Sunset.

Jag var knappt hemma igår så det blev inget inlägg. Igår var det alltså skolavslutning så nu har jag sommarlov. Idag tar alla treor i Umeå studenten så planen för eftermiddagen är att åka runt och fika. I eftermiddag är det också avslutning för e-gruppen. Jag tänkte ta med mig kameran på alla studentmottagningar så det kanske åker in lite bilder ikväll, eller imorgon eller någon anna dag. Igår var det alltså skolavslutning, som vanligt var det dags för lärarna att göra bort sig. Det var rätt underhållande men förra året var svårt att toppa. Dock var 2a lilla pjäs om lärarna jävligt rolig! Sen åkte jag och oskar och köpte jordgubbar innan vi åkte hem till honom. Där åt vi jordgubbar med glass med hans mamma och på kvällen beställde vi pizza från Ängen. I övrigt bestod kvällen av att titta på när Oskar spelade fotboll med sitt korpenlag och ett dh-avsnitt. Lite efter elva cyklade jag hem och njöt av att det var ljus ute och att men fortfarnde kunde se solen gå ner. 

Kommentarer
Postat av: Vickie

MEH!! Du skulle ha kommit och pratat med mig, jag hade blivit jätteglad!!!

2009-06-11 @ 22:23:09
URL: http://vickie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0