One day I'll fly away.

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli typ halv tolv. Då bär det av till flygplatsen. Idag åker jag till Arlanda och sen vidare till Uppsala. Imorgon blir det Grekland vid lunchtid. Jag kommer alltså förmodligen inte vara så aktiv på bloggen, kanske något inlägg då och då eftersom jag måste kolla mailen. Dessutom kan det komma upp något ivkäll så ni kan ju hålla utkik ändå. Till Sverige kommer jag tillbaka natten den 4 juli och sedan flyger jag hem vid 3 den 5 juli. Idag är det midsommar och jag har inga planer, kommer väl sitta och löka i Sunnersta men det gör inget för jag i övermorgon kommer jag ligga och steka i solen. Hoppas vädret här hemma blir bra också så hörs vi.

Förresten såg jag, Eva, Oskar och Sofia baksmällan i förrgår. Sjukt roligt film som bör ses. HELGA, du borde verkligen se den!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Grazzzy nice midsommar hade jag ju helt galet!!! Du ska ju få va me någon gång där i stugan med sköneste folket!! :) då ska du få känna på underbar midsommar :)

2009-06-20 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0