Jag vet inte vad jag ska säga.

Nu har mamma och pappa tagit bilen och kört söderut. Jag kommer ikapp dem på fredag men fram tills dess är det bara jag och Eva hemma. Dagens planer är träning och lite simskola. Ikväll är det dh också så det ska såklart ses. Jag blir lite rastlös efter att jag varit på iksu fre-sön och tränat hela dagarna. Det känns liksom lite dött att bara dra en vända på gymmet. Egentligen är jag sugen på bodypump (konstigt nog) men jag vet att jag borde låta kroppen vila minst en dag till. Tiden som jag är hemma nu är inte heller särskillt speciella.

Imorgon: Träna, träffa Clara, jobba lite simskola, Oskar.
Torsdag: Träna, hänga hos Oskar innan han åker til stugan och vi inte ses på två och en halv vecka, simskola
Fredag: Träna, flyga till Arlanda, vara i Uppsala
Lördag: Flyga till Grekland
Söndag: Förhoppningsvis njuta av solen

Nu ska jag ladda lite för att dra till iksu. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: c

Passet gick hur bra som helst!!! :D

Är supernöjd!!

2009-06-16 @ 13:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0