It's raining cats and dogs?

Jävla bajsväder. Jag kände att jag också behövde klaga på det. Just nu öser regnet ner och jag som ska till simhallen om typ fem minuter. Har lovat att hjälpa till med simskolan den här veckan så mellan 17 och 19 kommer jag hänga där mån-tors. Det ska typ vara dåligt väder hela veckan fram till måndag. Tur att jag drar till grekland på lördag. För er som är kvar här hoppas jag verkligen att det blir bra väder och att dte håller i sig sen när jag kommer hem. Förresten är utbildningen klar nu och jag hade fan ondare igår än jag har idag. I och för sig känns det bra för då kan jag gymma imorgon. Nu ska jag plocka ihop mina grejer och pallra mig ut i regnet...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0