I'm fine.

Har ett lågt besökarantal idag. Det var ju tråkigt eftersom jag faktiskt varit aktiv och lagt ut bilder! Men det betyder väl bara att folk ha ett liv. Det borde jag också skaffa mig. Har med det på priolistan men det blir inte riktigt av. Man blir så rastös av att inte göra något. Hela dagen har jag mest gjort ingenting och det känns jättekonstigt att inte ens ha något plugg som jag borde göra. Kommunsimmet gick iallafall bra ioch några barn fick iallafall plaketer och det var ju kul. Det blir kanske att sova redan nu så kanske jag vaknar tidigt imorgon för en gångs skull. Imorgon väntar simskoleavslutning på iksu. Ska vara där kvart över tre. Fram tills dess vet jag inte vad det bli, lite träning kanske, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0