Blow him back in to my arms.

Jag kom ganska nyss hem från iksu. Det blev mitt och Evas mördarbenpass på gymet. Snart bär det av till simhallen för ledaravslutning/utbildning men först måste jag hinna duscha. Idag blev det iallafall ingen skola, kändes bara ovärt. Jag har typ helg nu för jag har ingen lektion imorgon och ingen på fredag men jag har ju fortfarnade lunchkortet så jag åker nog ner ändå. Jag gjorde förresten klart religionen i morse så det är bara idrottsuppgiften kvar och den går på ett kick. Det blir nog också färdigt ikväll. Nu ska jag som sagt duscha.

Kommentarer
Postat av: alva

hur var avslutningen? vad gjorde ni?

2009-06-04 @ 09:28:55
URL: http://alvva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0