Antiparos.

Nu ar jag pa antiparos. Resan borjade med lite kaos, ett borttappat pass och en valdigt laskig landning men det fortsatte battre. Hotellet var mycket battre an vi forvantats oss och laget var jatte bra. Vi stannade pa Samos till idag da vi tog baten hit till antiparos. Har traffade jag en mycket brun Maria och en mycket brun Kajsa. Vi har precis atit middag och sitter nu vid varsin dator. Jag har egentligen inte sarskillt mycket att skriva. Jag ar lite latt brand och har det valdigt skont. Det var nog allt!

Kommentarer
Postat av: MARIAAAA

iih. det var jatteroligt att traffa dig petraaaa. vi maste umgas mer. och du kommer bli minst lika brun som vi (kajsa kommer dock sla oss alla efter fem veckor har).. vi hors nar du kommerhem, pusss!

2009-06-23 @ 22:14:13
Postat av: O.

Puss :)

2009-06-24 @ 00:23:56
Postat av: malin

Sv; Tjo, kom precis på att jag inte har svarat på din kommentar! Jag vet inte riktigt när jag ska till Hassela, det beror lite på hur uttråkad jag är här hemma.. :P Vadå då? :)

2009-06-29 @ 12:37:37
URL: http://mawlinn.blogg.se/
Postat av: alva

jag vet!!! åker liksom på torsdag!!det är tre dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaahhh

2009-07-06 @ 13:30:55
URL: http://alvva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0