All gone.

Jävlar, jag sov elva timmar i natt, inte dåligt! Eler jo, rätt dåligt för nu är hela dagen borta. Ska ju bara på iksu kvart över tre och kommer inte hem förrän halv åtta. Aja, något hinner jag väl hitta på under de här fyra timmarna. Igår kväll hade vi förresten en rätt charmig familjekväll. Helga saknades dock men första spelade jag, pappa och Eva fia med knuff. Sedan fick vi med mamma också i en omgång med A till Ö. Eva vann båda gångerna, i fia överlängset men i A till Ö var det väldigt jämt ändå. Nu ska jag gå upp och ta mig en frukost, eller kanske lunch?

Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack så mycket :D cykelbyxor is teh shit! :P

2009-06-07 @ 10:59:37
URL: http://mawlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0