What a sunny day?

Jag börjar behöva lite rutiner. Det är ändå ett tag tills jag börjar jobba så jag tror att jag ska hitta på lite grejer som jag måste göra varje dag. Eller egentligen skulle det kunna räcka med en morgonpromenad en bestämd tid så att jag kommer upp. Just nu går jag typ upp vid tio och springer runt i underkläder till typ klockan tolv. Det är liksom inte riktigt hållbart. Aja, vi får väl se vad jag hittar på. Nu ska jag iallafall ner på ica berghem och köpte Nutella. Jag ska baka muffins till ikväll då vi ska ut till Täfteå och äta middag men diverse kusiner och morfar. Sen ska jag även förbi järnvägsstationen och hämta ut mina och Oskars tågbiljetter. Får se hur det blir med träning idag, är verkligen inte. Jag kanske ska ta mig en vilodag till. Men men, nu ska jag iallafall ta mig iväg.


Vart tog solen som vi blivit lovade idag vägen? Det är nu man verkligen vill tillbaka till Grekland. Här är förövrigt en bild från favorithotellet på favoritön Ios.

Kommentarer
Postat av: Emmy

jag vill utomlaaaaands ååååh!!

2009-07-22 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0