Morgonträning.

I morse gick jag upp halv sju. Eller klockan ringde halv sju och jag låg vaken och velade i tio minuter om jag skulle gå upp eller inte. Till slut kom jag fram till att det var lika bra, jag var ju faktiskt rätt pigg. Så det blev en lite lättare frukost inte jag begav mig iväg till iksu för ett bodypump-pass som började 07.15. Att gå på spinning kvart över sju har jag gjort rätt många gånger och det funkar bra. Bodypump denna tiden på morgonen var svårare. Jag fick flimmer för ögonen ibland, främst när man hade vikterna ovanför huvudet. När man cyklar är det lättare att anpassa sig men på bodypumpen har man liksom de vikter som man alltid kör med, trots att det är morgon. Aja, det gick alltså inte allt för bra idag men det är okej med tanke på vad klockan var. Jag hoppas att det har med vana att göra för jag tänkte försöka igen nästa torsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0