Heartbeat.

Jag är inte så taggad på att blogga nu på lovet men några inlägg dyker väl upp sådär ibland. Sommaren är inte bra för mig, jag köper alldeles för mycket kläder. Men man får iallafall mycket för pengarna under sommarrean. Igår fyndade jag ett par jeans för 50 kronor. De var inte ens fula. Idag ska jag ut med Helga till Norrmjöle. Hon ska hälsa på Linda och vill inte åka själv. Sen kommer Oskar hem från stugan idag också så honom ska jag träffa ikväll. Igår kväll åkte Eva, Helga, Martin, Joel och jag vattenskidor. Kom upp på andra försöket, skönt att det sitter i! Jag försökte även på en skida men det gick inte allt för bra men i år ska jag fan i mig sätta den! Jag glömde kameran igår. Det var synd för det var en väldigt fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0