Dags att börja städa.

Jaha, idag är det mulet och lite regn då och då. Egentligen en perfekt dag att städa men jag vill verkligen inte. Mitt rum ser verkligen förjävligt ut. De som har varit här kan nog intyga. Men det dryga är att jag har ingenstans att lägga alla grejer! Aja, det är väl iallafall med på listan på vad som ska göras idag. Sen ska jag även åka och köpa ett par inomhusträningsskor och ikväll blir det träning också. Nu är iallafall Oskar hemma i Umeå men han jobbar så han kan ändå inte leka med mig på dagarna. Men jag borde ju verkligen städa så det kanske är bra.

Kommentarer
Postat av: Emmy

du har ju iaf inte sett mitt rum så det ska du va glad för för det fins ingen hejd på eländet!

2009-07-22 @ 00:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0