I wish I was stronger.

Min morgon började inte bra. Varje gång jag bestämmer mig för att åka buss till skolan vilket är typ 2 ggr/år är det nåt skit. Imorse var bussen sen, enligt mig iallafall, så jag fick stå och frysa i en kvart! Usch, skolan idag började iallafall med franska. Jag har blivit så sjukt dålig på det men nu känns det iallafall lite bättre eftersom vi fick hjälp av Nora. På måndag ska vi spela upp en pjäs på franska för att som har steg två, inklusive tyskan och spanskan. Det är inte så farligt egentligen, måste bara lära mig manuset.

Idag har jag och mamma lunchat på Norrlandsoperan. Det var trevligt och gott och eftersom jag slutade 11 idag passade det alldeles utmärkt. Sedan övningskörde jag rätt mycket. Åkte ut till Röbäck sedan förbi lite små byar och turen slutade på Ö&B där jag köpte en tavla som jag spanat in ett tag nu. Nu sitter jag hemma men ska snart till simhallen. Idag är det föräldrarmöte också men sen blir det pump!

Det här var andra gången jag skrev det här inlägget. Förra gången slutade internet fungera just när jag skulle publicera. Hoppas det funkar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0