Big girls don't cry.

Jag har haft den låten på hjärnan hela dagen! Jävla bodypump, den är ju inte ens bra men det är oftast de låtarna som fastnar.

Förresten, jag har kommit på en sak. Tvåan på gymnasiet är sjukt dryg. Inte på det sättet som alla säger med mycket uppgifter, mycket nya saker osv. Utan det jag tycker är jobbigt är att man är så satans omotiverad. I ettan har man ny klass, allt är nytt osv och i trean har man studenten att se fram emot. Men i tvåan, vad har man att ser fram emot egentligen, ytterligare ett år i skolan? Visst kan det vara ganska skönt att gå på gymnasiet och inte behöva riktigt ta tag i sitt liv men fortfarande, jag har sjukt svårt att hitta motivationen för att verkligen bry mig om det jag lär mig, tragiskt men sant.



Den här bilden är sjukt misslyckad. Sne och jävlig och jag missade Eva men på något sätt är den bättre än den "lyckade" bilden jag tog. Den här ser spontan ut och man ser Evas leende så därför förtjänade den en plats här på bloggen. Den får mig faktiskt lite motiverad, inte på skolan men på livet. Just nu pluggar jag iallafall inte matte och det är dumt av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0