Todays photo.



Kom på två till saker från 2008. Jag köpte nya skidor och en systemkamera! Det är ju inte fyskam det, inte! Förövrigt har jag kommit igång med träningen igen, känns skönt kan jag lova. Jag och Peter tävlar om vem som är snyggast när det gäller beach 2009 och jag har nyårslöfte med Sofia att blir stenhård med träningen och bli vigare. Mitt eget nyårslöfte är att sluta äta godis. Där har ni mitt år gott folk! Nu ska jag sova så jag orkar ta mig upp imorgon och träna imorgon. Kisses!

Kommentarer
Postat av: Emmy

ååååh alla har nyårslöfte att sluta äta godis jag kommer ju känna mig som ett fetto till vem jag än åker till!!

2009-01-07 @ 16:44:03
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0