Sorry, it was mine.

Först och främst, grattis till körkortet Clara! Det borde jag skrivit i mitt första inlägg för dagen men bättre sent än aldrig. Nu är det bara ett år och tre månader tills det är min tur.....! Jag kan ju lova att jag kände mig liten idag på föräldrarmötet när vi skulle presentera oss. "Hej, jag heter Peter och fyller 22 i år", Hej, jag heter Jessica och fyller 20 i år" och sen kommer jag "Hej, jag heter Petra och fyller snart 17". Aja, det är smällar man får ta.

Iallafall när jag övningskörde idag insåg jag ensak. Alltså jag har börjat känna mig rätt vad vid trafik och det är rätt chill och köra men så fort det kommer en bil på en utfart så rycker jag till. Jag räknar liksom med att folk är dumma i huvudet och bara tänker köra rakt ut i vägen! Det får jag ta och sluta med, det är inte bra för mina nerver!

jag tänkte avsluta det här inlägget med lite telenor-reklam som jag ska presentera imorgon på tyskan. Vet bara inte vilken jag ska välja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0