So boring.



Så var det väl dags för ett inlägg igen då. Idag har jag kört spinning i morse, hängt lite hemma hos Oskar, haft e-gruppsträning och efter det blev det gym. Nu är jag skapligt trött, helt sjukt, klockan är bara tio men det skulle inte ens vara lite fel att gå och lägga sig! Imorgon har jag inte så mycket planer, de flesta har väl börjat skolan så jag ska mest chilla, träna och ha en e-gruppsträning. Gud vad jag bara skriver skit just nu!

Ett stort grattis till Matilda som idag, i och med hennes 18-årsdag, tagit ett steg in i vuxenvärlden! :D

Kommentarer
Postat av: Helga

vilket fint ställe bilden är från! dit ska jag imorn!!

2009-01-08 @ 20:59:22
Postat av: Emmy

Du kan ju skriva om miiiig :D hahahah

2009-01-08 @ 22:56:11
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0