My sweet mum.

Jag ska börja dagens första inlägget med ett GRATTIS MAMMA!


Pappa är visserligen med på den här bilden men den är så fin! Än en gång, grattis till min kära mamie som fyller 55 år idag! Min present äger men jag kan inte berätta den än. Inte för att hon läser min blogg utan det är mer en principsak.

Jag började iallafall den här dagen med att hänga med Maria på Minerva. Eftersom jag började elva och inte ville sova bort hela förmiddagen var det lika bra att hitta på något. Sjukt trevlig start på dagen och jag var fetglad efter att jag lämnade Minerva. Skolan bestod av en tysklektion som det inte hände något speciellt på men det ser ut att bli Tyskland vecka 17 och det är ju rätt chill.

Ikväll blir det födelsedagsmiddag för mamma. Det är jag som står för hela måltiden, frågan är hur det ska gå men det lär ni ju få veta. Nu är det snart träning som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0