I'm lonley.



Jag gillade bilden. Satt i mitt rum med kameran uppe när Helga kom in och var mongo. Det fastnade på bild. Jag saknar det faktiskt. Att ha mongosystrar som skäller ut mig för att jag lånat deras kläder, gnäller på att jag inte städar undan efter mig osv. Jag har min pilatesboll i Helgas rum och kläder som jag inte orkar städa in i garderoben på Evas säng och ingen säger till mig! Sen hatar jag att prata på skype. Det ger inget, man missar så mycket i varandras liv så man vet inte vad man ska säga. Istället sitter man där tyst och undrar var man ska börja. Det slutar med att man lagt på innan man fått ur sig det man vill få ur sig. Där har ni mina känslor gott folk.

Allmänt just nu känner jag mig ganska ensam. Varför vet jag inte men det är så det är. Nu har jag varit duktig och gjort en comeback med två inlägg idag. Jag tror det blir sängen nu. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaahha vilket jävla mongo. ser jag lite tjock ut ocksa?

2009-01-29 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0