I might miss you.

Nu ska jag inte gömma mig från bloggen längre. Nyårsdagen vaknade jag, städade och stack sedan till Sollefteå, kom tillbaka i förrgår. Jag hade iallafall sjukt roligt på nyår, bra start på det nya året! (Bussresa dagen efter var väl inte det bästa men ändå)

Vad har hänt 2008 då?

Kompisar
*Har träffat nya kompis
*Har återupptagit kontakten med gamla kompisar
*Har förlorat kontakten med kompisar

Det har väl hänt både bra och dåliga saker på den fronten skulle man kunna säga.

Utomlandsresor:
*Bad Gastein - Österrike, skidsemester med Helga och Mamma
*Bodrum - Turkiet, sommarsemester med hela familjen plus min farbrors familj
*Bilsemester med Mamma och Pappa. Danmark, Tyskland, Österrike och Tjeckien
*Lissabon - Portugal, följde med mamma när hon skulle på kongress
*Mallorca - Spanien, åkte med mamma, pappa och Eva på en liten tripp på novemberlovet
*Kandersteig - Schweiz, hälsade på Helga tillsammans med Eva

På resfronten har jag varit rätt bortskämd måste jag erkänna.

Upplevelser:
*Umeå Open, blir alltid lika förvånad över hur kul det är
*Where the action is, tripp till Stockholm med Oskar, Anton och Viktor
*Oskars stuga, inte världens grej men jag trivdes så satans bra där!

Haha jävligt dött på "upplevelsefronten" men det är för att jag kommer inte på något mer nu. Jag ska väl uppdatera lite med bilder i framtiden men så länge får ni nöja er med det här.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Niiiice med inlägg äntligen!! :P jag har väntat!!

2009-01-07 @ 16:42:54
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0