Highway to hell.

JAAAAAA, jag fick mvg på extrauppgiften jag gjorde i företagsekonomi. Sjukt härligt, nu blir det nog ett mvg i den kursen. Iallafall, just nu har jag religion. Har precis fyllt i mina mål med kursen, hehe. Det här är sista lektionen för dagen vilket betyder att jag slutar fem över ett. Frågan är vad fan jag ska göra resten av dagen. I morse tränade jag på gymmet på gammlia med idrotten. Det gymmet är fan ett rent fängelsegym men det är skönt att gymma på skoltid iallafall. blev bröst och biceps i morse. Får se om jag drar på Iksu ikväll och kör lite kondition eller något.

Idag är jag irriterad på mina byxor, min tröja och min cykel, bara så alla vet. Jag har nog lite lätt pms idag. Veckan är annars chill, väldigt få lektioner vilket betyder att jag hinner träna mycket. Sen är det simskola och e-gruppsträning som vanligt och på fredag fyller mamie år så då blir det födelsedagsmiddag då.

Nu ska jag spela lite Ninja, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0