Happy Birthday.

Då var mammas födelsedagsmiddag över. Menyn bestod av tunnbrödssnittar med rökt lax och pepparrotsphiladelfia till förrätt, entricôte och klyftpotatis och rostade rotfrukter med vitlökssmör till och såklart sallad och till efterrätt blev det en chokladtryffeltårta. Jag stod för allt förutom stekningen av köttet, den fick pappa stå för.

I födelsedagspresent fick mamma en spabehandling som heter "Spa relax från topp till tå" och beskrivningen lyder:

Avslappnande massage med aromaoljor av hela kroppen inklusive händer och fötter samt inbäddning i värmefilt. Under värmebehandlingen får ni rengöring av ansiktet, peeling digitopressur, lymfriktig vävnadsmassage av ansikte, hals och dekolltage, mask, vårdande kräm. Brynplock ingår.

Inte helt fel, right? Jag ska följa med och gå på samma behandling så det blir trevligt! Kvällen kommer inte ge så mycket mer. Har e-gruppsträning klockan 10 imorgon. Ska läsa lite Elle och gå och lägga mig tidigt idag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0