Ät inte gul snö.

Engelska nu, lika slappt som vanligt! Jag har inte skrivit på länge, har inte orkat. Det blir nog ingen bild idag heller, tråkigt nog.

Iallafall, i lördags hände nog det sjukaste jag varit med om. Jag sov hos Oskar och där låg jag och halvsov fridfullt. Plötsligt vänder sig Oskar mot mig, skriker nej, och puttar ut mig hur sängen. Sen börjar han slåss, jävligt tjejiga slag och det var ju tur det. Jag sa åt honom att sluta och helt plötsligt sätter han sig rakt upp, säger ordet hotell, tänder lampan och vaknar. Helt sjuk kille! Oskars mamma hade hört det så dagen efter frågade hon om vi hade slagits i natt. Oskars morfar gör tydligen så.
Aja, nu ska jag gnälla lite. Det är så satans äckligt på vintern när snön ligger på marken. Det är fint och vitt men alla hundar som pissar överallt ger fula, äckliga, gula fläckar.

Gud vad dåligt inlägg det här blev.

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHAHAH jag kommer aldrig att sluta skratta åt den där historian HAHAHAHAHAH BRUTAAAAALT!!

2009-01-14 @ 15:39:17
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: O

vakna gjorde jag inte ju ! :p

2009-01-15 @ 09:22:16
Postat av: Sanni

sv: haha inte riktigt UIG men draggen lockar som faaan med allt folk (A)

2009-01-16 @ 17:56:54
URL: http://sanninystrom.blogg.se/
Postat av: Sanni

svar: haha nej inte riktigt (A) vad har dom ens för linjer där? Men draggen vill jag typ för allt folk men minerva är så mkt fräschare!

2009-01-16 @ 18:36:45
URL: http://sanninystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0