And how do you feel about it?

Det har inte blivit mycket uppdatering idag, jag har haft fullt upp! Engelskan gick sådär, tyskan var rolig som vanligt och sömnföreläsningen var jävligt tråkig. Jag och oskar turades om att spela nåt pingvinspel på hans ipod. Det var ganska kul faktiskt!

Jag följde även med honom för att se ut glasögon. Han fick med sig fyra par bågar hem och ska ha bestämt sig tills imorgon. Efter det blev det simhallen och en massa diplomskrivning men det var ju skönt att få det bortgjort! E-gruppsträningen gick bra men föräldrarmötet var imorgon så nu har jag ängnat kvällen åt att baka till det. (Man måste ju smöra lite för föräldrarna, eller?) Det blev tigermuffins med chokladfrosting, det ni!

Imorgon blir det chillzor, två lektioner. Dock måste jag gå upp sju vilket är ganska wääää. Sen måste jag styra födelsedagspresent till mamma som fyller år på fredag. Jag har en liten idé men jag vet egentligen inte. Får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0