What about it?

Då var jag hemma från simhallen. Idag hade vi bara sex barn och vi körde slut på dem. Det var nice, men man måste typ göra det riktigt jobbigt, annars tar dem inte i. Aja, idag ska jag träna med Sofia vid halv 4 sen ska jag träffa Clara och Maria ikväll. Innan det vet jag inte vad det blir. Jag skulle vilja gå ut och fotografera på ängarna men det blåser en massa ute. Jag kan ju bara tillägg eftersom Oskar inte sa att det framgick i det inlägget om kissie att jag var halvt oseriös. Jag låter typ gravallvarlig hehe. I och för sig har jag tagit bort henne från bloggkoll och hon är rätt störd men iallafall, inlägget får tas med en nypa salt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0