Two-Timing touch and broken bones.


Helt störd bild men jävligt skön tycker jag. Det är lite så jag känner mig nu, allt bara händer runt omkring mig och jag står i mitten och är mongo och vet inte vad jag ska göra. Aja, jag har lunch nu kommer inte på något mer att skriva förutom om det ganska grymma vandrarhemet på arlanda. Dom har byggt det i ett jumbojetplan och det öppnade nu i januari. Funderar på om man ska ta och bo där när vi kommer från Tyskland men vi ser väl. Kolla in hemsidan här.

Kommentarer
Postat av: Emmy

asså det är jobbigt av rangen när man står i mitten som ett mongo det har jag gjrt ngr gånger!

2009-02-18 @ 14:14:41
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0