Sånt där är slöseri med tid.




Här har ni mästerfotograferna från i lördags, synd bara att jag är trött, osmikade och sliten och Oskar har bakåtslick men det bju jag på. (Oskar med, ofrivilligt) Det var faktiskt riktigt roligt att gå ut och fota tillsammans med honom. Det måste abslout göras om, många gånger! För övrigt hatar jag tisdagar. Det är en av mina lediga dagar men det slutar oftast med att jag inte gör någonting. Inget plugg (fast jag måste) och ingen träning (eftersom vi gymmar på morgon men hallå, jag skulle kunna köra kondition?) Istället rinner bara tiden iväg utan att jag får något gjort. Jag måste ta tag i det här! Med dessa vackra bilder och ord ber jag att få tacka för dagen. På återseende imorgon, då har jag en lång skoldag....................... (nackskott)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag tycker iaf att du var söt på den bilden!

2009-02-18 @ 14:13:39
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0