Jag trodde det skulle vara kvällens sista men jag hade fel.

Jag trodde att det senaste inlägget skulle bli kvällens sista men jag hade fel. Kom på en rolig sak som hände igår som jag absolut inte kan skriva imorgon, dels för att jag kommer ha glömt det och dels för att det blir inte lika coolt att skriva i tisdags. Vi hade gym på idrotten och Viktor hade pallrat sig dit och ställer sig och luktar i sin armhål. Fräscht, tyckte jag, vilket jag upplyste honom om. Då frågade han mig om jag ville lukta. Han sa att det luktade popcorn.

För att inte bara ha en massa text i detta inlägg lägger jag även in en video på lill-viktor.

Kommentarer
Postat av: märy

jag smälter här och nu. jag dör....

2009-02-05 @ 09:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0