Jag tar allting på lek.

Igår var det ju alla hjärtans dag. Eftersom det var lördag var jag tvungen att befinna mig på simhallen klockan 10. Innan det var jag tvungen att packa ihop träningskläder, badkläder och sovgrejer. Skulle till Oskar direkt efter. Iallafall, lilla Saga gav oss iallafall en liten hjärtask var med godis och det var inga skabbiga geléhjärtan från OK utan det var chokladpraliner från lindt. Jag cyklade iallafall hem till Oskar sen där jag tillbringade eftermiddagen. Det blev en fotograferingspromenad. Vädret var jättefint och det blev några riktigt bra bilder. De kommer nog ut på bloggen i framtiden. Vid halv fyra gick vi på Niklas bodypump och sedan blev det ångbastu. Hemma hos Oskar blev det sedan middag och sedan började vi titta på greys anatomy. Det var min alla hjärtans dag. Idag har vi inte gjort mycket mer än kollat på herrarnas slalom båda åken, greys anatomy och en promenad till Intersport. En jävligt skön söndag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: F

tackar!

verkar vara ny design här med :P kanske var länge sedan du gjorde det, men fint blev det iaf :D haha

2009-02-15 @ 21:29:54
URL: http://fabulousfay.blogg.se/
Postat av: Helga

vet du, lindt har typ sitt huvudkontor i zürich. jag undrar om de har en fabrik också...det vore grymt.

2009-02-15 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0