Jag sätter ner foten.

Idag gjorde jag någoting bra. Jag satt och läste kissies blogg eftersom jag har den bloggen på bloggkoll. Men idag när jag läste den så insåg jag att hon är verkligen en dålig bloggare. Jag har i och för sig aldrig tyckt att hon var bra men nu har orkar jag inte med henne längre. Det är sånt här som hon viftar bort och säger att alla som inte tycker om henne är avundsjuka på henne osv. men den största anledningen till att jag inte gillar henne är att hon klankar ner på andra bloggare. Att de bloggare hon klankar ner på dessutom är större bloggare med fler läsare får en att undra, hur var det med avundsjukan? Sen också alla gånger då hon säger emot sig själv. Samtidigt är det jävligt bra jobbat att lyckas göra en så pass stor blogg men idag tog jag steget, jag plockade bort henne från bloggkoll. Från och med idag följer jag inte Alexandra "kissie" Nilssons liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0