Jag är kär i en ängel.

Nu har jag fuskstädat mitt rum, haha. Clara och Maria kommer hit ikväll så vi ska väl göra det vanliga, sitta och prata i timmar. Det är det vi brukar göra, även om vi har en film på eller kollar på DH slutar det ändå med att ingen tittar och vi pratar mest. Idag körde jag ett längre pass på iksu, först bodypump (såklart) och sen en timmes mongo. (Crosstrainer, har inte fått in vanan än) Det var skönt att träna idag, jävligt skönt faktiskt och sen blev det rätt mycket promenader idag. Det är då jag mår som bäst, när jag får röra på mig. Synd bara att jag är så lat och även fast jag vet att jag mår bäst då så slutar det ändå ibland med att jag bara sitter hemma och gör ingenting. Det får jag sluta med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0