I'm singing in the rain.



Den här var ganska fail. Det var innan jag lyfte glaset ut genom fönstret. Iallafall, jag har precis räknat en massa matte. Pappa har hjälpt mig och det är jättekul att på hjälp av honom för han tycker det jag håller på med är jätteroligt. Det fick jag vet idag, hallå, jag har behövt hjälp hur länge som helst?! Nä men det känns bra att jag vet det nu så kan han hjälpa mig att plugga senare.

Annars var det ganska kul idag när jag körde bil. Jag och mamma körde ut till Holmsund och sen tillbaka via Obbola. Det sprang en katt över vägen och då kom jag och tänka på katter och sa till mamma:

- Det är ändå dumt, nu kan ju inte jag skaffa katt eftersom jag är tillsammans med Oskar.
- Joo, men det löser sig kanske.

Haha, härligt kommentar liksom. Jag vet att man inte kan förutse vad som kommer hända. Det är möjligt att vi gör slut osv. men ändå, sjukt uppmuntrande kommentar. Tur för mamma att jag var på bra humör och bara skrattade åt henne. Jag sa något i stil med "åh, tack vad uppmuntrande" då sa tänkte hon lite en stund och sa istället "men du kanske klarar dig utan katt". Haha hon är ganska söt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0