Ich liebe dich.

Nu har jag varit på bodybalance och sen jobbat med simskolan. Har kommit fram till att jag nog ska sluta jobba söndagar, jag orkar inte med dem. Men jag får väl se hur det blir, och vilka tider det blir för Maria har sagt att de ska ändras.

Nu är det dags för franska (igen). Fan asså, varför skriver fransmännen massa bokstäver som inte uttalas? Dessutom är det så jobbigt att öva på muntliga saker eftersom det känns så dumt att sitta hemma och läsa högt för sig själv med det är typ det jag måste göra.

Upptäkte nyss att om det blir Tyskland vecka 17 kommer vi först ha påsklov halva vecka 15 och hela vecka 17 och sen blir det Tyskland och sen är det maj och då är det typ sommar. Jävligt nice! Nu ska jag ägna lite tid åt franskan... eller ninja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0