Ibland är simskolan riktigt rolig....

Haha sjukaste grejen hände idag på simskolan. Jag skrattar fortfarande när jag ser det i huvudet. Vi har två små syskon som heter Rebecka och Cajsa på simskolan och dessa barn är väldigt kända bland simskoleledare. Har man haft dessa två, glömmer man det aldrig men tyvärr är det inte speciellt positivt. Cajsa är ganska normal när hon är själv men Rebecka är vild och drar gärna med sig Cajsa eller gör för den delen dumma saker mot Cajsa, t ex som att bita henne utan anledning. Idag på uppvämning när vi skulle göra en ring drog de så mycket i en tjejs armar så när de släppte ramlade hon bakåt på rumpan.

Det här var bara bakgrunden för dessa legendariska syskon. Simskolan i vattnet börjar alltid med att alla barn står uppradade på kanten och man får inte hoppa i förrän vi sagt till. När det var Rebecka och Cajsas tur så höll de varandra i handen och Rebecka hoppade i och drog med sig sin käre syster som inte var beredd över huvudtaget. Hon gjorde inte illa sig som tur var men den synen alltså. Åh, det går inte att beskriva hur kul det såg ut och sen Cajsas ansiktuttryck när hon kom upp igen. Det gjorde min dag typ. För att verkligen fatta hur kul det här var bör man ha varit där!

Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHAH du är en heeemsk männsika HAHAH jag kan ändå tänka mig!!

2009-02-02 @ 22:25:10
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0