I need help.

Nu är jag hemma igen. Det blev ett ryggpass idag. Nu sitter jag här och borde jobba stenhårt på min geografiuppgift men jag vill inte! Den är så tråkig, och så borde jag läsa igenom franskan igen fast den sitter typ så det är ju skönt. Imorgon är det ingen sovmorgon vilket betyder att jag msåte gå upp sju, wääää! Det tar verkligen på mig att gå upp tidigt på morgonen fast egentligen är det bra, jag sover för mycket.

En annan sak jag kommit på är att veckorna bara flyger fram men det är både bra och dåligt. Jag vill ju ha lite varmare väder, lov osv men samtidigt har jag panik för skolan. Allt som måste göras innan tvåan är slut. Aja, snart får jag ta i med hårdhanskarna, önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0