Gone.

Nu har Clara och Maria åkt hem. Det var en trevlig kväll med en massa prat, precis som det alltid är. Något som var ovanligt den här gången var att vi kunde ta bilen till Ica maxi för att köpa godis. Både jag och Maria ville till coop men vi gav med oss. Konstig tycker jag så här i efterhand, vi var ju två mot en? Aja, det blev iallafall godis därifrån och sedan har vi kollat lite på olika bloggar ås nu har jag fler att följa, taaaagga. Hehe egentligen är jag sjukt trött men av någon anledning vill jag inte sova men jag måste väl. Förlåt att det inte blivit några bilder idag men det får väl bli imorgon. Jag har ju faktiskt gjort om bloggen idag istället. :)

Kommentarer
Postat av: - H*

- najs design ;d

2009-02-22 @ 00:41:35
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0