Give me something more.

Varför uppdaterar folk inte sina bloggar mitt på dagen? Det är ju då jag behöver det. Idag ska jag inte säga så mycket eftersom jag inte uppdaterat så mycket själv men ändå.

Idag hade jag världens toalettproblem. Var hur pissnödig som helst och bestämde mig för att ta en promenad till min favorittoa som ligger två trappor ner. Den var som vanligt upptagen så jag fortsatte korridoren framåt till nästa toa. Den var också upptagen men just då blev den andra ledig, yes tänkte jag och gick ditåt. Men nej, då ska städerskan städa den toaletten så jag fick gå upp en trappa. Där finns det två toaletter som jag verkligen itne tycker om så jag gick in på den näst sämsta men där fungerade inte lampan! Så det slutade med att jag fick gå på den toa som jag verkligen hatar, usch!

Det var dagens största problem, eller nej, det var vg:et på svenska diktanalysen.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Att ens kunna prova alla toaletter på skolan!! det skulle ju ta åååår och månader + timmar och minuter att prova alla på draggen!!

2009-02-03 @ 17:03:05
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0