Find yourself another girl.

Idag blev det en liten sovmorgon. Engentligen hade jag engelska nu på morgonen men jag har inte hunnit läsa ut boken. Då känns det inte värt att komma på lektionen idag utan jag läser färdigt den och kommer på måndag istället. Hur kan man tycka att vi ska läsa ut en bok till samma dag som vi har prov i naturkunskap? Visst, boken är enkel, 200 sidor typ, men det tar tid och den tid behövs för att plugga in naturkunskapen. Okej, jag läste inte i helgen så jag kan skylla mig själv men ändå. Jag gick iallafall inte på engelsklektionen. Nu ska jag iallafall ner till skolan och skriva mitt nk-prov. Sen är det tyska och det var min  dag i skolan. Jag lämnar nog datorn hemma så det blir ingen uppdatering under de närmaste timmarna. Men senare kanske, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0